Види товарів для туризму в магазині
Туризм популярний у всьому світі вже другу сотню років — відколи у людей з'явилася можливість подорожувати не тільки щоб відкривати нові землі, а й просто на своє задоволення. Для того, щоб туристичний похід був комфортним та безпечним, розроблено безліч товарів для туризму, представлених у каталозі нашого інтернет-магазину.
 Серед туристичного спорядження є:
>-  
Намети різних типів, розраховані на різну кількість туристів - від одного-двох до компаній з десятка мандрівників. Намети умовно поділяються на два типи: Трекінгові - легкі похідні конструкції мінімальної населеності для ручного транспортування;
 -  
Кемпінгові — зручні моделі, розраховані на кілька людей та призначені для перевезення автомобілем.
 
Спальні мішки:
-  
Кокони - моделі анатомічної форми для однієї людини, з високим показником збереження тепла, у яких ви не замерзнете навіть на гірському вітрі;
 -  
спальники-ковдри - варіація прямокутної форми, яку можна застосовувати як просту ковдру;
 -  
літні та зимові варіанти, що відрізняються матеріалами пошиття та наповнювачами;
 -  
мішки з натурального пуху для найсуворіших погодних умов.
 
Термоси для напоїв та їжі, а також термокухлі та термосумки для зручності та збереження високих/низьких температур їжі.
Засоби для приготування їжі в подорожі та на пікніку: казани, мангали, барбекю, шампури та газові пальники;
Аксесуари для туризму, серед яких:
-  
складні стільці;
 -  
набори фляг та стопок;
 -  
ножі-мультитули та багато іншого.
 

		    	        
												
В кошик
Купити за 1 клiк
Порівняння
У обране

													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
													
    							        						        
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
		    	        
												
Підписатися
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
												
